Film promocyjny to narzędzie budowania wizerunku firmy czy organizacji. To najlepszy sposób aby przedstawić swoje kompetencje, możliwości, sposób działania, a nawet zasoby i potencjał.
Forma, długość, temat i treść takich filmów zawsze uzgadniana jest z zamawiającym. Chodzi o to, by w atrakcyjny sposób pokazać walory jakiegoś miejsca, podmiotu czy sytuacji. Może to być np. reportaż z realizowanego projektu, demonstracja możliwości produkcyjnych i realizacyjnych, pokazanie firmy czy instytucji jako atrakcyjnego partnera lub pracodawcę. Poniżej kilka przykładów.
Firma jako atrakcyjny pracodawca |
Dom św. Faustyny - miejsce skupienia i modlitwy z historią Tu prezentuję to niezwykłe miejsce i kilka wydarzeń, które się tam odbyły. |
Promocja regionu - film z cyklu Puzzle Historii Powiatu Wołomińskiego Cykl został zrealizowany z okazji 100-lecia odzyskanie Niepodległości przez Polskę. |
Budowa serwerowni - prezentacja zrealizowanego projektu Film przedstawia wybudowaną serwerownię. Pokazuje profesjonalne możliwości zamawiającego. Jednym ze środków wyrazu jest głos profesjonalnego lektora. |
Budowa hal o powierzchni 12 tys. m2 W filmie wykorzystano technikę zdjęć poklatkowych oraz zdjęć z powietrza. |